Onsdag

Onsdag; Det blev ingen skola idag, pallade inte eftersom vi bara skulle vara på bibblan ändå.
Så jag blev hemma istället, vilket var jätteskönt! Tog en sväng ner till OK också och hämtade
ut mina efterlängtade skor, yummie <3


Nu har jag ingen aning vad jag ska göra, förutom att träna då förstås!
Sen blir det lite myspys med Pojkvännen när han slutar, men det ska bli så fint att få träffa
lillvegurt igen, hans ena hund, åhåhåhåh! (bild på mig och vega nedanför)

Jag vet inte HUR jag ska KLARA mig utan henne när jag och erik flyttar, det kommer att bli
så många tårar som fälls! Det är många som säger "Men det är bara en hund!" Men det är inte BARA
en hund, hon är min lilla guldklimp. Jag kommer nog seriöst att brista ut i gråt..
även om jag kan hälsa på henne, så får jag inte träffa henne varje dag! (ååh.. jag låter som en 13åring)
men.. she is my little baby <3

Nejusch, jag vill inte tänka på det där nu xD
Hur som helst ..

Nu blir det lite kaffe, kanske ett bra simpsons avsnitt och sen blir det träning (go me)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0