Ingen rubrik

Det blev ändrade planer för lördagskvällen;

Jag skulle egentligen följa med pojkvännen för att se hans brors band spela, men min mensvärk
är så intensiv att jag inte klarade av att gå så det blev en ensam kväll hemma framför datorn
med några bra serier, men som tur är skulle han komma hit efter att det hade slutet :)


Jag och pojkvännen var nere på stan för att köpa förlovningsringar, och om 2 veckor exakt
kommer dom! Dom gick på 600 kr st, vilket jag tyckte var väldigt billigt!
I ringarna kommer det att stå "Angelica 8/8 2010" "Erik 8/8 2010" :D Så underbart!
(kommer att lägga ut en bild på dom sen)

Ny bild på mig i mina underbara skor <3 Mums ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0