Ingen rubrik

Torsdag; fortfarande lite krasslig, men det börjar bli bättre som tur är!

Sitter för tillfället och lyssnar på "X-fusion - Anorexia nervosa" En låt jag lyssnade på extremt mycket
under min tid på behandlingshemmet Älvgården och det är ganska läskigt att jag minns exakt vart
jag satt, vad jag gjorde när jag lyssnade på den låten, (jag satt ute på altanen, rökte, mitt i natten med en filt)

Konstigt nog blir jag bara deprimerad när jag hör just DEN låten, jag vet dock inte varför, för jag
kan inte minnas att jag mådde dåligt under det ögonblicket.

Hur som helst .. Jag har funnit tillbaka min gamla musik.
Jag slutade att lyssna på Synth/EBM helt när jag träffade Erik, från x-fusion till Lady gaga, haha!
Men nu känns det riktigt bra att lyssna på dom igen, dock inte just den låten som jag nämnde nyss
men dom har många andra bra låtar.

Just nu lyssnar jag på; god module - A Night like this (en heeelt underbar låt)

Men nog om det.

Idag skulle mannen och jag åka för att titta på våran nya lägenhet (eller ja .. han har köpt ett helt hyreshus, ehe.)
Men det blev inte så, han skulle istället skriva kontraktet idag och vi får tillgång till lägenheten om 12-13 dagar
och jag är superduper glad för det! För den senaste veckan har jag inte kunnat packa speciellt mycket just
för att vi inte hade något datum för inflyttning, eller datum för då han skulle få ta över huset rättare sagt.

Men det känns verkligen bra nu!

1 ½ år och kontraktet skrivet, kan det bli bättre? Nooo!

Men nu .. nu måste jag plugga, tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0