Ingen rubrik

Nu var det några dagar sen jag uppdaterade här men jag har haft mycket i skolan osv.

Hur som helst..
Igår var den nya hyresgästen här och kollade, så från och med 1 april
flyttar hon in vilket känns otroligt bra! Och hon var verkligen JÄTTETREVLIG!
Vi har då 1 ½ månad på oss att renovera min och pojkvännens 3a :)

Lite ångest har jag dock över att jag har sagt upp lägenhet..
Eftersom jag inte kommer att ha mitt eget lilla "bo", och delvis
för att det är lite läskigt med förändringar.

Men jag tror att det kommer bli bra iallafall, för vi har pratat om det här så många månader, heh.

Men nu ska jag fara iväg och kolla på lägenheten med pojkvännen och hans föräldrar!




Bjussar på en ny bild på mig då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0