Ingen rubrik

Vaknade klockan 07.50 imorse och kunde absolut inte somna om och det är lördag, usch!

Det blev ingen middag igår med Eriks jobb, pga min mage.
Jag har haft smärtor ända sen i tisdags, konstigt nog och det är inte magsjuka.
Jag vet inte riktigt vad det är ..

Men det blev en "mysig" hemmakväll istället, trots att jag spenderade min tid i sängen framför tv:n.

Men jag hoppas på att den här dagen och kvällen kommer att bli bättre.

Jag funderar på att gå och fixa mig snart, klockan står på 08.45
och jag är jättesugen på att gå på stan idag, kolla på lite smycken osv .. kanske några örhängen!
Ska se om jag kan dra med mig någon av b-rudarna!




The Retrosic - The Storm

You are so godless
You are so faithless
Now You will witness
There's no forgiveness!

We are so full of Hate
Our hearts are torn
We brought out wind
To harvest storm

Repent and see
You are a casualty
You are nothing else but me

We are so full of Hate
Our hearts are torn
We brought out wind
To harvest storm

You are the enemy
And eternally
This world will burn like me

There's no time
For a second thought
From hell they came
The devil's horde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0